18χρονη μανάβισσα τρελαίνει το διαδίκτυο




Η όμορφη Κουσούμ Σρέστα από το Νεπάλ, εν αγνοία της έγινε διάσημη στο διαδίκτυο απλά και μόνο κάνοντας τη δουλειά της και δεν εννοούμε κάτι που να έχει σχέση με το μόντελινγκ.



Πριν λίγες μέρες πάταγο στον κυβερνοχώρο έκανε ο Πακιστανός συνομήλικός της, Αρσάντ Καν που εργάζεται ως πωλητής τσαγιού στο Ισλαμαμπάντ. Σημειώνουμε ότι και ο Καν έγινε διάσημος όταν τον φωτογράφισαν ενώ δούλευε. Με τη φωτογραφία του να έχει δημοσιευθεί χιλιάδες φορές στα social media, δέχθηκε στη συνέχεια πρόταση για μόντελινγκ από τη διαδικτυακή εταιρεία Fitin.pk. με την οποία έκλεισε και συμβόλαιο.



Το κορίτσι, που κατάγεται από αγροτική οικογένεια στο Μπάγκλινγκ, σπουδάζει μάνατζμεντ, ενώ όταν δεν έχει μαθήματα βοηθά τους γονείς της στο μανάβικο, όπως έκανε και την ημέρα που τραβήχτηκαν οι φωτογραφίες, κάτι που η ίδια όμως δε γνώριζε.

«Μία φίλη μου με ρώτησε αν είμαι το κορίτσι των φωτογραφιών που έγιναν viral στο Facebook αλλά δεν το ήξερα. Μου τις έστειλε και είδα ότι ήμουν εγώ», είπε η 18χρονη στο BBC. «Εκείνη την ημέρα είχα πάει να πουλήσω λαχανικά για να βοηθήσω τους γονείς μου. Δεν ήξερα ότι με φωτογράφισαν». Παρ’ όλο που, όπως λέει ο πατέρας της, είναι ντροπαλή και χαμηλών τόνων, η Σρέστα είναι ενθουσιασμένη λέγοντας μάλιστα ότι θα ήθελε να εκμεταλλευτεί την ευκαιρία και να ακολουθήσει τα βήματα του Καν στο μόντελινγκ.
πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου